|
گروه سیاسی - رجانیوز: محمد ایمانی در کیهان نوشت: ۱- «نوکشمیریها». این عنوان یادداشتی بود که ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ در کیهان منتشر شد. آن هنگام دولت دهم وارد سال سوم خود شده بود و رفتار حلقه انحرافی همچنان که عرصه را بر خدمتگزاران کابینه تنگ میکرد، در حال گروگان گرفتن آبروی دولت بود و متأسفانه رئیس جمهور به واسطه دوره شدن از سوی حلقه انحرافی- و البته گرههای ذهنی خود او- نقش پیشمرگی را برای حلقه مذکور ایفا میکرد. آن روز هشدار داده شد که «کشمیری»های جدید نه برای بمبگذاری و ترور، بلکه برای حاشیهسازی، انحراف مسیر دولت، جابجایی مسائل فرعی با اصلی، آلودهسازی، و بدنام و بیاعتبار کردن دولت فعال شدهاند چون در حاشیه امن بیخ گوش برخی دولتمردان و در «نقطه کور دید» قرار دارند. امروز پس از ۴ سال همان هشدار تلخ متأسفانه درباره برخی مشاوران و نزدیکان و اجزای دولت یازدهم صدق میکند. بیم آن میرود نوکشمیریها - اگر چارهجویی نشوند- شبیه بلایی را بر سر دولت فعلی بیاورند که بر سر دولت سابق آوردند؛ هر چند که تفاوتهای گفتمانی ۲ دولت سر جای خود محفوظ است.
۲- «کشمیری» یک برند است. لازم نیست نفوذیها همه دقیقاً مانند کشمیری بمبگذاری کنند. ابریشمچی هم که به آیتالله طالقانی نزدیکی میجست و سید مهدی هاشمی که در عمق بیت و بیخ گوش آیتالله منتظری لانه میکرد، و رجوی که تا مرز پدر زنی بنیصدر پیش رفت و او را تبدیل به عامل انتحاری و پیشمرگ خود کرد، و مقدم مراغهای که به سیدکاظم شریعتمداری نزدیک شد، و بولتن نویسانی که سر از بیبیسی درآوردند و کنار دست خاتمی بودند- یا آن مشاوری که گفت گروه خون خاتمی و مجمع روحانیون به ما نمیخورد اما باید تحملش کنیم-، یا امثال هراتیها که به رئیس جمهور اسبق آدرس غلط دادند تا همزبان با آمریکا درباره داعش و سلاحهای شیمیایی بشار اسد سخن بگوید، و آنها که پای دلالان آمریکایی را به نوع دولتها باز کردند و... همگی کار کشمیری را میکردند؛ نه فقط برای ترور، بلکه با اهداف عمیقتری نظیر اخلال و اختلال در نظام تصمیمگیری و تصمیمسازی، جابهجا کردن دوستان و دشمنان، مشورت و آدرس کاملاً معکوس دادن در مسائل حساس، جابهجایی ارزشها و ضد ارزشها یا اولویتها، و تسخیر فکر و اراده سیاستمداران تا سر حد مسخ آنها. برای هر کس هم رگخوابی سراغ دارند متفاوت از دیگران. میگویند ابریشمچی به مرحوم طالقانی نزدیک شد از جمله به خاطر علایق ایشان به نهجالبلاغه و اظهار هم افقی و همفکری! به راستی اگر آقای فلان (بولتن نویس) یا خانم بهمان (خبرنگار) مستخدم رسمی شبکه دولتی انگلیس شدهاند، در دفتر رئیس دولت اصلاحات یا برخی وزرا و مشاوران ارشد چه میکردند؛ گلدان آب میدادند یا باغچه بیل میزدند؟! چگونه وزیر ارشاد همان دولت را چیزخور کردند که چند روز بعد از هشدار رهبر معظم انقلاب با سفاهت تمام میان خبرنگاران آمد و گفت من پایگاه مطبوعاتی دشمن سراغ ندارم؟! نقد آیات شیطانی (کتاب برآمده از سرویس جاسوسی انگلیس) کجا و مستخدمی جزء بیبیسی کجا؟ ادامه مطلب
+ نوشته شده در چهارشنبه بیستم آبان ۱۳۹۴ساعت 6:13  توسط راوي
|
یکصد لقب و صفتی که امام خمینی علیه الرحمه به آمریکا داد
ای عبد صالح، ای امام آسمانی آموزگارِ درس های جاودانی سرفصلِ درس اوّلَت عشقِ وِلا بود درس برائت، دومین درس شما بود هر سطر آن برّنده چون شمشیر حیدر رسواگر و کوبنده ی قوم "ستمگر”۱ یکصد لقب دادی به امریکای "کافر”۲ پس می دهم درسَت، ز اول تا به آخر گفتی که امریکا "شرور”۳ اولین است "وحشی ترین”۴ "غارتگر”۵ روی زمین است در "رأس استثمار”۶ و "استعمارگر”۷، اوست "غارتگر بین الملل”۸، "اشغالگر”۹، اوست "رأس جنایت کارها”۱۰، "جانی”۱۱ چو "گرگ”۱۲ است او "دشمن اصلی”۱۳ است، "شیطان بزرگ”۱۴ است "رأس تجاوز کارها”۱۵، "شوم”۱۶ و "خبیث”۱۷ است برجمله ی "طاغوت ها”۱۸، اینک رئیس است "هر چه گرفتاری است”۱۹ را این دیو آرَد این "لعنتی”۲۰ "در هر فسادی دست دارد”۲۱ این "زورگوی”۲۲ "ظالم”۲۳ و "دژخیمِ”۲۴ "جبار”۲۵ در "رأس استکبار”۲۶ "خونخوار”۲۷ "جهانخوار”۲۸ "غارتگر”ست و "سلطه جوی”۲۹ و "نفت خوار”۳۰ است دایم "چپاول”۳۱ می کند او "مفتخوار”۳۲ است این غول "دنیا خوار”۳۳، "رأس دشمنان”۳۴ است در قتل و در "وحشیگری”۳۵ او بی عنان است در حکم رانی ها "قرون وسطایی”۳۶ است او اندر حقوق خلق سوفِسطایی است او از هرچه "بد، بدتر”۳۷، "دخالت گر”۳۸، "کثیف”۳۹ است "خصم همه ادیان”۴۰ و "اسلام حنیف”۴۱ است "ام الفساد قرن”۴۲ و "طاغوت”۴۳ "پلید”۴۴ است بر”ضد خلق”۴۵ و "ضد قرآن مجید"۴۶ است او "دشمن اصلی اسلام و پَیَمبَر”۴۷ او "فاسد”۴۸ است و "منحرف”۴۹، او "یار کافر”۵۰ "متفرعن”۵۱ و در "کینه”۵۲ با اُشتُر شبیه است او "باج خواه”۵۳ و "چهره او هم قبیح است”۵۴ "نقشه کش شیطانی”۵۵ و "وسواس خناس”۵۶ او "تفرقه افکن”۵۷، میان امت و ناس "خائن”۵۸، "منافق”۵۹، "حیله گر”۶۰، "بی رحم”۶۱ و "غدّار”۶۲ "رسوای جاسوسی”۶۳ است، این دیو "ستمکار”۶۴ او "قدرت شیطانی”۶۵ و "فرعون” دوران "طراح صدها توطئه”۶۶ بر ضد ایران "سرچشمه کل مصائب”۶۷، "فتنه گر”۶۸ اوست "مستکبر”۶۹ است و "کودتاچی”۷۰، "سلطه گر”۷۱ اوست "هر آنچه بدبختی از او”۷۲، از اوست هر "دام”۷۳ "اولاد نامشروع او صهیون و صدام”۷۴ در "توطئه”۷۵، در "جرم باشد دست برتر”۷۶ باشد زِ مِرفَق، "دست او در خون شناور”۷۷ او "مجرم اصلی”۷۸، "جنایتکار اصل”۷۹ است او "عامل فسق”۸۰ و "هلاک حرث نسل”۸۱ است "آتش کشیده این سو و آن سو جهان”۸۲ را "در بند کرده جمله مستضعفان”۸۳ را "آدم کش”۸۴ و "اهل ترور”۸۵، "بالذات قاتل”۸۶ او "دشمن نوع بشر”۸۷ از اصل باطل زائر کش و کودک کشان را دستیار است داعش و "اسرائیل را او همقطار”۸۸ است این "سر سپرده”۸۹ نزد صهیون چون غلام است "ظلمش ز حد بگذشته”۹۰ عمر او تمام است این "عربده کش”۹۱، "پرهیاهو”۹۲، "دین ستیز”۹۳ است خواب و خیالاتش گزینه روی میز است او را لقب دادی "جنایتکار تاریخ”۹۴ کوبیده بر تابوت خود او آخرین میخ یکصد لقب و صفتی که امام خمینی علیه الرحمه به آمریکا داد
ای عبد صالح، ای امام آسمانی آموزگارِ درس های جاودانی سرفصلِ درس اوّلَت عشقِ وِلا بود درس برائت، دومین درس شما بود هر سطر آن برّنده چون شمشیر حیدر رسواگر و کوبنده ی قوم "ستمگر”۱ یکصد لقب دادی به امریکای "کافر”۲ پس می دهم درسَت، ز اول تا به آخر گفتی که امریکا "شرور”۳ اولین است "وحشی ترین”۴ "غارتگر”۵ روی زمین است در "رأس استثمار”۶ و "استعمارگر”۷، اوست "غارتگر بین الملل”۸، "اشغالگر”۹، اوست "رأس جنایت کارها”۱۰، "جانی”۱۱ چو "گرگ”۱۲ است او "دشمن اصلی”۱۳ است، "شیطان بزرگ”۱۴ است "رأس تجاوز کارها”۱۵، "شوم”۱۶ و "خبیث”۱۷ است برجمله ی "طاغوت ها”۱۸، اینک رئیس است "هر چه گرفتاری است”۱۹ را این دیو آرَد این "لعنتی”۲۰ "در هر فسادی دست دارد”۲۱ این "زورگوی”۲۲ "ظالم”۲۳ و "دژخیمِ”۲۴ "جبار”۲۵ در "رأس استکبار”۲۶ "خونخوار”۲۷ "جهانخوار”۲۸ "غارتگر”ست و "سلطه جوی”۲۹ و "نفت خوار”۳۰ است دایم "چپاول”۳۱ می کند او "مفتخوار”۳۲ است این غول "دنیا خوار”۳۳، "رأس دشمنان”۳۴ است در قتل و در "وحشیگری”۳۵ او بی عنان است در حکم رانی ها "قرون وسطایی”۳۶ است او اندر حقوق خلق سوفِسطایی است او از هرچه "بد، بدتر”۳۷، "دخالت گر”۳۸، "کثیف”۳۹ است "خصم همه ادیان”۴۰ و "اسلام حنیف”۴۱ است "ام الفساد قرن”۴۲ و "طاغوت”۴۳ "پلید”۴۴ است بر”ضد خلق”۴۵ و "ضد قرآن مجید"۴۶ است او "دشمن اصلی اسلام و پَیَمبَر”۴۷ او "فاسد”۴۸ است و "منحرف”۴۹، او "یار کافر”۵۰ "متفرعن”۵۱ و در "کینه”۵۲ با اُشتُر شبیه است او "باج خواه”۵۳ و "چهره او هم قبیح است”۵۴ "نقشه کش شیطانی”۵۵ و "وسواس خناس”۵۶ او "تفرقه افکن”۵۷، میان امت و ناس "خائن”۵۸، "منافق”۵۹، "حیله گر”۶۰، "بی رحم”۶۱ و "غدّار”۶۲ "رسوای جاسوسی”۶۳ است، این دیو "ستمکار”۶۴ او "قدرت شیطانی”۶۵ و "فرعون” دوران "طراح صدها توطئه”۶۶ بر ضد ایران "سرچشمه کل مصائب”۶۷، "فتنه گر”۶۸ اوست "مستکبر”۶۹ است و "کودتاچی”۷۰، "سلطه گر”۷۱ اوست "هر آنچه بدبختی از او”۷۲، از اوست هر "دام”۷۳ "اولاد نامشروع او صهیون و صدام”۷۴ در "توطئه”۷۵، در "جرم باشد دست برتر”۷۶ باشد زِ مِرفَق، "دست او در خون شناور”۷۷ او "مجرم اصلی”۷۸، "جنایتکار اصل”۷۹ است او "عامل فسق”۸۰ و "هلاک حرث نسل”۸۱ است "آتش کشیده این سو و آن سو جهان”۸۲ را "در بند کرده جمله مستضعفان”۸۳ را "آدم کش”۸۴ و "اهل ترور”۸۵، "بالذات قاتل”۸۶ او "دشمن نوع بشر”۸۷ از اصل باطل زائر کش و کودک کشان را دستیار است داعش و "اسرائیل را او همقطار”۸۸ است این "سر سپرده”۸۹ نزد صهیون چون غلام است "ظلمش ز حد بگذشته”۹۰ عمر او تمام است این "عربده کش”۹۱، "پرهیاهو”۹۲، "دین ستیز”۹۳ است خواب و خیالاتش گزینه روی میز است او را لقب دادی "جنایتکار تاریخ”۹۴ کوبیده بر تابوت خود او آخرین میخ گفتند برخی سُفلگان، مرگش نخواهید فریاد مردم پاسخش تا ماه و ناهید گردیده "رسوا”۹۵ی جهان این "خصم ملت”۹۶ "منفورتر”۹۷ از او ندیده کس، به ذلت بشکسته ای "بت”۹۸ را به اعجاز کلامت از هر طرف بارَد بر او نفرین، ملامت آن "قدرت پوشالی”۹۹ و ربِّ خیالی "در هم شکسته”۱۰۰، ریخته، جای تو خالیگفتند برخی سُفلگان، مرگش نخواهید فریاد مردم پاسخش تا ماه و ناهید گردیده "رسوا”۹۵ی جهان این "خصم ملت”۹۶ "منفورتر”۹۷ از او ندیده کس، به ذلت بشکسته ای "بت”۹۸ را به اعجاز کلامت از هر طرف بارَد بر او نفرین، ملامت آن "قدرت پوشالی”۹۹ و ربِّ خیالی "در هم شکسته”۱۰۰، ریخته، جای تو خالی
+ نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم آبان ۱۳۹۴ساعت 6:32  توسط راوي
|
|